M2C werk & opleiding – Wat moet ik regelen om met een opleiding te starten?

Onderwijs kan dé weg zijn naar betere kansen en economische zelfstandigheid voor vrouwen in de samenleving.

In deze Meet to Change bespreken wij met elkaar wat je allemaal nodig hebt om je opleiding met succes te kunnen volgen. Denk dan aan taalkennis, rekenen, Engelse taal, diplomawaardering, kinderopvang en toeslag, studiefondsen of financiering en timemanagement. Dus hoe kan ik me het beste voorbereiden om straks dat diploma te mogen ontvangen!

Hierover gaan wij tijdens deze Meet to Change bijeenkomst in gesprek. Je bent van harte welkom!

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze reeks wordt gegeven aan de Brouwersgracht 2A . Wil je meepraten? Meld je dan aan.

AANMELDEN

• E-mail: r.vdkerk@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie

Datum: 24 september 2021