M2C – Wat betekent vasten voor jou?

In mei staat de Meet to Change in het teken van Spiritualiteit & Geloof. Wij gaan met elkaar in gesprek over wat spiritualiteit en het geloof voor jou betekent. Het maakt niet uit welk geloof je hebt of als je niet gelovig bent. Het gaat er om dat we elkaars meningen horen, vooroordelen wegnemen en elkaar accepteren. Samen kunnen we onze krachten bundelen en werken aan een gezonde samenleving.

Op vrijdag 17 mei: Wat betekent vasten voor jou?

De jaarlijkse ramadan is begonnen en dat betekent dat moslims vasten. Ook in andere religies komt vasten voor of iemand kan om gezondheidsredenen vasten. We hebben verhalen uit de verschillende religies, maar vooral gaan we in op wat vasten voor jou betekent op zowel mentaal als fysiek vlak.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

INFORMATIE

Startdatum: 17 mei 2019