M2C Vrouw en seksualiteit – Veiligheid thuis

Het thema van de Meet to Change tafelgesprekken in november is ‘Vrouw en seksualiteit’. Een onderwerp waar we weinig over praten, terwijl het toch een belangrijk deel van je leven is. Tijdens deze tafelgesprekken bespreken we alle aspecten van seksualiteit.

Op vrijdag 29 november: Veiligheid thuis

In deze Meet to Change bespreken we seksualiteit thuis met elkaar. Je huis hoort een veilige plek te zijn, ook op het gebied van seksualiteit. Praat jij over seksualiteit met je kinderen, over bijvoorbeeld seksuele veiligheid online of loverboys? Verder hebben we het over vreemdgaan, chantage en verkrachting binnen het huwelijk.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 29 november 2019
Einddatum: 29 november 2019
Tijd: 9.15 - 11.30 uur