M2C Vrouw en sexualiteit – Hoe ontstaat seksuele voorkeur en wat is jouw seksuele identiteit?

Het thema van de Meet to Change tafelgesprekken in november is ‘Vrouw en seksualiteit’. Een onderwerp waar we weinig over praten, terwijl het toch een belangrijk deel van je leven is. Tijdens deze tafelgesprekken bespreken we alle aspecten van seksualiteit.

Op vrijdag 1 november: Hoe ontstaat seksuele voorkeur en wat is jouw seksuele identiteit?

In deze bijeenkomst gaan we met elkaar in gesprek over seksuele voorkeuren. We hebben het over wat het betekent om seksueel anders te zijn, bijvoorbeeld lesbisch, homoseksueel, transgender, etc.? Over waarom het voor veel mensen nog steeds een taboe is. Wat is jouw seksuele identiteit en waar voel jij je prettig bij?

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 1 november 2019
Einddatum: 1 november 2019