M2C – Pensioen moet je doen!

In oktober staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 30 oktober is het onderwerp: Pensioen moet je doen!

Veel mensen denken niet na over hun inkomsten als ze oud zijn. We zien het tegen die tijd wel, maar als het zover is dan merk je dat je inkomsten erg achteruit gaan als je met pensioen gaat. Bovendien krijg je geen pensioen als je niet gewerkt hebt , dan krijg je alleen een AOW, dit is slechts een kleine uitkering. Tijd dus om hier meer over te weten zodat je nog verandering kan brengen in je huidige situatie!

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (aanmelden@stichtingyasmin.nl of 070-363 15 38 )

Datum: 30 oktober 2020
Einddatum: 30 oktober 2020
Tijd: 9.15 - 11.30 uur