M2C – Regelingen die jou kunnen financieel kunnen ondersteunen om rond te komen

In oktober staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 16 oktober is het onderwerp: Regelingen die jou kunnen financieel kunnen ondersteunen om rond te komen

Tijdens deze Meet to Change krijg je meer informatie welke regelingen er zijn vanuit de gemeente, de overheid en andere instellingen om jou te ondersteunen zodat je rond kan komen.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is gewenst (l.khoulani@stichtingyasmin.nl of bel 070-3635138)

Datum: 16 oktober 2020
Einddatum: 16 oktober 2020
Tijd: 9.15 - 11.30 uur