M2C – Energie en geld besparen, hoe doe je dat?

In April staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 22 April is het onderwerp: Energie en geld besparen

Deze bijeenkomst is in samenwerking met Stichting Aarde-Werk. Je krijgt praktische tips waarmee je als huurder of huiseigenaar veel kan besparen op water, gas en elektriciteit. Tijdens deze bijeenkomst kun je gelijk je inschrijven voor de direct spaar actie, dit zijn maatregelen waarmee je direct energie thuis kan besparen.

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Deze bijeenkomsten vinden plaats aan de Brouwersgracht2A. Aanmelden is niet noodzakelijk.

Datum: 22 april 2022
Einddatum: 22 april 2022