M2C – Hoe arm of rijk voel jij je?

In oktober staat de Meet to Change in het teken van armoede. Ondanks dat Nederland tot één van de rijkste landen in Europa behoort, leeft toch bijna een miljoen Nederlanders in armoede. Onder de titel ‘Als je even geen geld hebt, wat dan?’ bespreken we bij Yasmin elke week een ander aspect van armoede. Je deelt ervaringen met elkaar en krijgt handige tips. Voor sommige bijeenkomsten nodigen wij deskundigen uit.

Op vrijdag 2 oktober is het onderwerp: Hoe arm of rijk voel jij je?

We bespreken wat armoede met je doet. Bijna iedereen heeft wel eens geldzorgen. De vraag is hoe jij daarmee omgaat? En welke tips en suggesties kun je iemand geven? Wat doe je bijvoorbeeld als je kind jarig is en je eigenlijk geen geld hebt?

Meet to Change

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is gewenst (l.khaoulani@stichtingyasmin.nl@of 070-363 15 38 )

Datum: 2 oktober 2020
Einddatum: 2 oktober 2020
Tijd: 9.15 - 11.30 uur