Online M2C: invloed op de lokale politiek

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Wist je dat je op allerlei manieren inspraak kunt hebben op de lokale politiek? Inspraak betekent dat inwoners van een gemeente hun mening kunnen geven over een plan. Voor het uitoefenen van invloed is het nodig om te weten waar de gemeente mee bezig is. Tijdens deze bijeenkomst gaan we hier verder op in. Wat zou jij bijvoorbeeld willen veranderen in jouw buurt in Den Haag? Hoe kunnen burgers zoals jij invloed uitoefenen op het gemeentebestuur? En wat doet de gemeente zelf om inwoners bij het beleid te betrekken? Wil je hier meer over leren? Meld je dan aan voor deze bijeenkomst.

Datum: 4 februari 2021
Einddatum: 4 februari 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found