Online M2C: landelijke politiek en verkiezingen

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Tijdens deze bijeenkomst gaan we het hebben over de landelijke politiek en de verkiezingen op 17 maart. Ter voorbereiding op de bijeenkomst op 4 maart, gaan we nadenken over welke onderwerpen jij belangrijk vindt en welke politieke partijen er zijn. Ook geven we informatie over de taken van de Tweede Kamer. Op die manier kun jij straks makkelijker een keuze maken op wie jij wilt stemmen.

Datum: 11 februari 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found