Meet to change op vrijdag – JOUW STEM TELT MEE!

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Uiteraard willen gemeenten dat die dag zoveel mogelijk inwoners hun stem uitbrengen, en dat ze daarbij goed op de hoogte zijn van wat er speelt.

Stichting Yasmin heeft ProDemos uitgenodigd. Zij leggen uit hoe de gemeentelijke politiek werkt, welke onderwerpen er in de gemeente spelen en welke politieke partijen in de gemeente meedoen aan de verkiezingen.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. We nodigen deskundigen uit die met ons in gesprek gaan. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Het thema van deze serie Meet to Change op vrijdag is POLITIEK; De politiek besluit, maar jij bepaalt wie er in de politiek komt!
De bijeenkomsten zijn op vrijdag 9, 16 en 23 februari 2018, van 9.15 – 11.30 uur bij Stichting Yasmin op de Brouwersgracht 2A.

Datum: 9 februari 2018
Tijd: 9.15 - 11.30 uur