Jouw gezondheid in coronatijd: Vaccineren

Vaccineren In de hele wereld worden mensen gevaccineerd, als iedereen zich laat vaccineren, kan corona niet meer om zich heen grijpen. Zo krijgen we stap voor stap meer vrijheid terug. Een vaccinatie beschermt niet alleen jezelf. Maar ook jouw familie, vrienden en de kwetsbare mensen om je heen. Toch heerst er ook veel onrust en zijn er veel vragen. Veel mensen halen informatie over coronavaccinatie van internet, social media en andere mediabronnen. Informatie verspreidt zich razendsnel. Soms is er dan weinig tijd om te controleren of het klopt. Niet alles is waar. Soms gaat het om aannames en meningen die heel overtuigend  klinken. Dat gebeurt ook bij het onderwerp coronavaccinatie. Laat je daarom goed informeren. In deze Meet to change tafel gaan wij met elkaar in gesprek om de angst over het vaccineren bespreekbaar te maken, om de positieve effecten van het vaccineren te laten inzien en de corona risico’s te beperken.

Locatie: Brouwersgracht 2A

NB Graag je aanmelden bij l.khaoulani@stichtingyasmin.nl

Datum: 21 mei 2021
Einddatum: 21 mei 2021