Zelfregie – JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN!

In september staat de meet to Change Zelfredzaamheid in het teken van zelfregie; voor jezelf bepalen

In deze Meet to Change aandacht voor leren. Je bent immers nooit te oud om te leren.
In een veilige omgeving en onder begeleiding ga je met andere vrouwen in gesprek over dit onderwerp. Je hoort meer over leertrajecten en de verschillende (thuis)studies die je allemaal kunt doen. Denk eens aan taallessen, leren schrijven of rekenen, omgaan met de computer, etc.

Meet to Change Zelfredzaamheid zijn wekelijkse gesprekstafels die deel uitmaken van de leerlijn Zelfredzaamheid. Deze leerlijn is bedoeld  voor vrouwen die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheersen, die de Nederlandse samenleving onvoldoende kennen en die een klein of zelfs geen netwerk hebben. Vrouwen die het daardoor moeilijk vinden om zelfstandig deel te nemen in de Haagse samenleving.

De Meet to Change Zelfredzaamheid vindt wekelijks op Brouwersgracht 2a. In verband met corona maatregelen hebben we  maximaal 8 plaatsen beschikbaar. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier