Zelfregie – HOE KOM IK IN MIJN KRACHT TE STAAN?

In september staat de meet to Change Zelfredzaamheid in het teken van zelfregie; voor jezelf bepalen

In deze Meet to Change aandacht voor je eigen talenten en je eigen kracht. Je zelfvertrouwen vergroten, keuzes maken en ontdekken wat je wilt. Dan tijd creëren en doelen stellen zodat je niet in je oude gedrag terug valt. Kortom, tijd om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken.

In een veilige omgeving en onder begeleiding ga je met andere vrouwen in gesprek over hoe je in je kracht komt te staan.

Meet to Change Zelfredzaamheid zijn wekelijkse gesprekstafels die deel uitmaken van de leerlijn Zelfredzaamheid. Deze leerlijn is bedoeld  voor vrouwen die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheersen, die de Nederlandse samenleving onvoldoende kennen en die een klein of zelfs geen netwerk hebben. Vrouwen die het daardoor moeilijk vinden om zelfstandig deel te nemen in de Haagse samenleving.

De Meet to Change Zelfredzaamheid vindt wekelijks op Brouwersgracht 2a. In verband met corona maatregelen hebben we  maximaal 8 plaatsen beschikbaar. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier