Online M2C: zelf invloed uitoefenen op de politiek

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Op 17 maart zijn de landelijke verkiezingen. Weet jij al op wie je gaat stemmen? En waarom is het zo belangrijk om dit te doen? Tijden deze bijeenkomst laten we jou zien hoe de stemwijzer werkt zodat jij makkelijker een keuze kunt maken op wie jij wilt stemmen. Ook laten we jou zien op welke manieren je nog meer invloed uit kunt oefenen op de politiek, bijvoorbeeld door:

• een vergadering bij te wonen
  • contact op te nemen met politici
  • lid te worden van een politieke partij
  • te stemmen tijdens de verkiezingen op 17 maart
  • een petitie, burgerinitiatief of referendum in te dienen

Datum: 18 februari 2021
Tijd: 09:30 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found