Ik wil een opleiding doen. Welke mogelijkheden zijn er?

In september staat Meet to Change Werk & opleiding in het teken van doelen, kansen, mogelijkheden en aanpak voor werk en opleiding.

17 september: Ik wil een opleiding doen. Welke mogelijkheden zijn er?

Als volwassene heb je in Nederland veel mogelijkheden om een opleiding te volgen. Maar wat past bij jou? En hoe pak je dat aan? In deze gesprekstafel gaan we verder op naar de kansen en mogelijkheden voor een opleiding die bij jou past.

Meet to Change Werk & opleiding zijn praktische bijeenkomsten die deel uitmaken van de leerlijn Werk & opleiding. De leerlijn is voor Haagse vrouwen die stappen willen zetten naar een opleiding of werk. Wil je weten waar jouw talenten liggen en hoe je die kunt inzetten? Kun je wel een steuntje in de rug gebruiken om te beginnen met een opleiding of bij je zoektocht naar werk? Neem dan contact op met Yasmin om jouw mogelijkheden te bespreken.

De Meet to Change Werk & opleiding vindt plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Werk & opleiding), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier