Zelfregie – IK VIND HET MOEILIJK OM TE LEZEN EN TE SCHRIJVEN

In september staat de meet to Change Zelfredzaamheid in het teken van zelfregie; voor jezelf bepalen

Het is de week van de alfabetisering en daarom besteden we in deze Meet to Change aandacht aan taal.
In een veilige omgeving en onder begeleiding bespreek je met andere vrouwen welke problemen laaggeletterdheid met zich meebrengen. Wat betekent het als je niet of moeilijk kunt lezen en schrijven voor bijvoorbeeld je gezondheid, deelnemen in de maatschappij, een baan zoeken, etc.

Meet to Change Zelfredzaamheid zijn wekelijkse gesprekstafels die deel uitmaken van de leerlijn Zelfredzaamheid. Deze leerlijn is bedoeld  voor vrouwen die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheersen, die de Nederlandse samenleving onvoldoende kennen en die een klein of zelfs geen netwerk hebben. Vrouwen die het daardoor moeilijk vinden om zelfstandig deel te nemen in de Haagse samenleving.

De Meet to Change Zelfredzaamheid vindt wekelijks op Brouwersgracht 2a. In verband met corona maatregelen hebben we  maximaal 8 plaatsen beschikbaar. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Aanmelden

• E-mail: aanmelden@stichtingyasmin.nl – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Telefonisch of via Whatsapp: 06-15352231 – onder vermelding van onderwerp (Meet to Change Zelfredzaamheid), datum en locatie
  • Of gebruik onderstaand aanmeldformulier