Hoe beleef jij deze coronacrisis?

Meet to change online

Yasmin gaat online en start met de virtuele huiskamer. Onze Meet to Change groepsgesprekken gaan we via een online ontmoetings-/vergadertool doen. We kunnen elkaar weer allemaal zien en met elkaar praten. Wil je meedoen, stuur dan een whatsapp of email naar Rozemarijn. Je krijgt van haar de uitnodiging en instructie.

De eerste Meet to Change:

Hoe beleef jij deze Coronacrisis?

Praat mee in onze virtuele huiskamer over jouw ervaringen en vooral over wat geeft jou kracht in deze periode. Je kunt meedoen op dinsdag 21 april om 14.00 uur of op vrijdag 24 april om 11.00 uur

Aanmelden via r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of via whatsapp 0615352231

Meet to Change zijn de groepsgesprekken die Stichting Yasmin organiseert over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staat centraal.

Workshop informatie

Startdatum: 24 april 2020
Einddatum: 24 april 2020
Aanvang: 11.00 uur
Online bijeenkomst
Openingstijden

Stuur een Whatsapp (0615352231) of email (r.vdkerk@stichtingyasmin.nl) om mee te kunnen doen. Je krijgt dan een uitnodiging met de instructie.