Online M2C: Wat verandert er financieel als je kind 18 jaar wordt?

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. Momenteel vinden de groepsgesprekken online plaats.

Vanaf 18 jaar is een kind in Nederland volwassen en financieel zelfstandig. Dit betekent dat zij zelf verantwoordelijk zijn voor hun financiën en dat zij mee worden gerekend in het gezinsinkomen. Bovendien krijgen ze te maken met studiefinanciering en moeten zij hun eigen ziektekostenverzekering betalen. Veel verantwoordelijkheden verschuiven van de ouders naar de kinderen. Er verandert veel en er moeten een aantal zaken geregeld worden. Wil je weten hoe je jouw kind op deze veranderingen voorbereidt?  Neem deel aan de online bijeenkomst.

Datum: 21 januari 2021
Einddatum: 21 januari 2021
Tijd: 09:15 - 11:30 uur
Voorwaarden: Alle bijeenkomsten zijn online, gratis en los van elkaar te volgen. Aanmelden is verplicht via aanmelden@stichtingyasmin.nl of 06-15352231 (bellen of WhatsApp). In verband met de coronamaatregelen zijn er maximaal 10 plekken beschikbaar.

No items found