1,5 m samenleving – Omdenken; van een probleem een kans maken

Tijdens de Meet to Change bijeenkomsten van juni hebben we het over de 1,5 meter samenleving die is ontstaan door het coronavirus en de bijbehorende maatregelen. Elke week bespreken we een nieuw onderwerp.

Op dinsdag 2 juni van 14.00 tot 15.00 uur (online bijeenkomst) en op vrijdag 5 juni 9.30 – 11.30 uur (Brouwersgracht):

Omdenken; van een probleem een kans maken

Door het coronavirus en alle maatregelen zijn veel dingen veranderd in ons leven. Sommige veranderingen zijn niet leuk of zelfs erg negatief, maar als we eerlijk zijn kunnen we zeggen dat deze periode ook positieve kanten kent. In deze Meet to Change gaan met elkaar in gesprek over hoe je anders naar een probleem kunt kijken en daardoor juist kansen ziet.

In deze Meet to change tafels kan je over je gevoelens praten en krijg je handvatten hoe om te gaan met de situatie waarin we zitten. Bovendien leer je om op een andere, positieve manier te kijken naar deze periode.

De online gesprekstafels worden gegeven in een besloten omgeving. Je kunt je aanmelden via:  r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of via whatsapp 0615352231

Datum: 5 juni 2020
Einddatum: 5 juni 2020
Tijd: 9.30 - 11.30 uur