1,5 m samenleving – HOE VOED JIJ JE KINDEREN OP IN DEZE TIJD?

Tijdens de Meet to Change bijeenkomsten van juni hebben we het over de 1,5 meter samenleving die is ontstaan door het coronavirus en de bijbehorende maatregelen. Elke week bespreken we een nieuw onderwerp.

Op dinsdag 16 juni van 14.00 tot 15.00 uur (online bijeenkomst) en op vrijdag 19 juni 9.30 – 11.30 uur (Brouwersgracht):

Hoe voed jij je kinderen op in deze tijd?

De afgelopen weken zijn heel intensief geweest. We waren niet alleen ouders, maar ook leerkracht, docent en speelmaatje voor onze kinderen. Hoe heb je dit ervaren en wat zijn de dingen die je hebt geleerd van deze periode?

De online gesprekstafels worden gegeven in een besloten omgeving. Je kunt je aanmelden via:  r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of via whatsapp 0615352231In deze Meet to change tafels kan je over je gevoelens praten en krijg je handvatten hoe om te gaan met de situatie waarin we zitten. Bovendien leer je om op een andere, positieve manier te kijken naar deze periode.

Datum: 19 juni 2020
Einddatum: 19 juni 2020
Tijd: 9.30 - 11.30 uur

Yasmin – Brouwersgracht