1,5 m samenleving – HOE KOMEN WE DEZE ZOMER DOOR?

Tijdens de Meet to Change bijeenkomsten van juni hebben we het over de 1,5 meter samenleving die is ontstaan door het coronavirus en de bijbehorende maatregelen. Elke week bespreken we een nieuw onderwerp.

Op dinsdag 30 juni van 14.00 tot 15.00 uur (online bijeenkomst) en op vrijdag 3 juli 9.30 – 11.30 uur (Brouwersgracht):

Hoe komen we deze zomer door?

Veel mensen gaan deze zomer niet op vakantie. Het zal een hele uitdaging zijn om onszelf en de kinderen te vermaken. Wat kunnen we wel doen deze zomer en wat zijn jullie plannen? Uiteraard geven we jullie tips!

De online gesprekstafels worden gegeven in een besloten omgeving. Je kunt je aanmelden via:  r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of via whatsapp 0615352231In deze Meet to change tafels kan je over je gevoelens praten en krijg je handvatten hoe om te gaan met de situatie waarin we zitten. Bovendien leer je om op een andere, positieve manier te kijken naar deze periode.

Workshop informatie

Startdatum: 30 juni 2020
Einddatum: 30 juni 2020
Aanvang: 14.00 tot 15.00 uur
Online bijeenkomst
Openingstijden

Stuur een Whatsapp (0615352231) of email (r.vdkerk@stichtingyasmin.nl) om mee te kunnen doen. Je krijgt dan een uitnodiging met de instructie.