1,5 m samenleving – HOE GA JE OM MET JE “NIEUWE” VRIJHEID?

Tijdens de Meet to Change bijeenkomsten van juni hebben we het over de 1,5 meter samenleving die is ontstaan door het coronavirus en de bijbehorende maatregelen. Elke week bespreken we een nieuw onderwerp.

Op dinsdag 9 juni van 14.00 tot 15.00 uur (online bijeenkomst) en op vrijdag 12 juni 9.30 – 11.30 uur (Brouwersgracht):

Hoe ga je om met je “nieuwe” vrijheid?

Opeens zaten we door corona allemaal geïsoleerd thuis en nu start langzamerhand alles weer op. Hoe ervaar jij dat? Het lijkt wel of we een “nieuwe” vrijheid hebben gekregen, maar ook met beperkingen. Hoe ga jij daarmee om en welke tips heb je?

De online gesprekstafels worden gegeven in een besloten omgeving. Je kunt je aanmelden via:  r.vdkerk@stichtingyasmin.nl of via whatsapp 0615352231In deze Meet to change tafels kan je over je gevoelens praten en krijg je handvatten hoe om te gaan met de situatie waarin we zitten. Bovendien leer je om op een andere, positieve manier te kijken naar deze periode.

Datum: 12 juni 2020
Einddatum: 12 juni 2020
Tijd: 9.30 - 11.30 uur

Yasmin – Brouwersgracht