Training Doen

Je hebt inmiddels je persoonlijke doelen vastgesteld, maar het lukt je nog niet om ze te realiseren. Misschien zorgen je dagelijkse bezigheden er voor dat je er niet aan toekomt. Of weet je gewoon niet hoe je kunt doorpakken of waar je kunt beginnen. Je stelt je plannen uit, of je komt zelfs helemaal niet in actie.
Wees gerust! Je bent niet de enige. Bij veel mensen gaat het zo. In de Training Doen gaan we daarom samen met jou aan de slag. Je leert hoe je jouw dromen nu echt werkelijkheid kunt laten worden. Je neemt al tijdens de training de stappen op weg naar de realisatie van je doelen.

Wat leer je?
De Training Doen leert je welke keuzes en stappen je kunt nemen om je doelen te bereiken. En je leert hoe je een goede, realistische planning kunt maken. Het resultaat is een concreet actieplan, waarmee je al tijdens de training aan de slag gaat. Ook vaardigheden als: leren denken in kansen en mogelijkheden, in plaats van belemmeringen en omgaan met tegenslagen komen aan bod.

Voor wie?
Voor alle Haagse vrouwen die stappen willen zetten om hun persoonlijke doelen te bereiken. Wil je dat ook? Dan is deze Training Doen iets voor jou! Het is wel belangrijk dat je minimaal taalniveau A2 hebt om de training te kunnen volgen.

Hoe en wanneer?
De Training Doen wordt gegeven in een groep van 6 tot 8 deelnemers. De training bestaat uit 5 bijeenkomsten van een ochtend in de week.

Reacties van deelnemers

• ‘Lastige opdrachten, maar wel nodig om verder te komen’
  • ‘Ik heb veel positieve energie gekregen. Zet je aan de gang!’
  • ‘Door juist het doen, leer ik’
  • ‘Een praktische training die me geleerd heeft nu echt door te pakken!’

Trainingen Sterk en Doen, Meet to Work
De Training Doen maakt onderdeel uit van de serie STERK – DOEN. Deze trainingen zijn samen met Meet to Work gericht op je persoonlijke ontwikkeling en helpen je op weg naar een actieve rol in de samenleving. Of dat nou een opleiding is, vrijwilligerswerk of werk. De trainingen Sterk en Doen helpen je bewust te worden van je talenten, deze te ontwikkelen en in te zetten. Elk van de trainingen richt zich op een ander aspect:

• Training Sterk: bewustwording eigen kracht en talenten. Waar ben je goed in? Meer informatie over de training Sterk vind je hier.
  • Training Doen: persoonlijke doelen omzetten in een concreet actieplan, zodat je doorpakt en echt werkt aan je doel.

Meet to Work zijn praktische workshops rondom het thema Werk. Je krijgt informatie over de arbeidsmarkt, kennis om te kunnen solliciteren en je oefent praktische vaardigheden: allemaal om jouw kansen op de arbeidsmarkt te vergroten.

De trainingen Sterk en Doen zijn ontwikkeld door een NOBTRA gecertificeerde trainer. Je kunt een enkele training volgen of alle beide training. Kijk hieronder voor de data van de Training Doen.

Duur: 5 weken, 1 ochtend per week. Tijdens schoolvakanties geen training.

Kosten: € 15,--

Voorwaarden: Training gaat door bij minimaal 6 deelnemers.

Vooropleiding: Geen. Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent en dat je minimaal taalniveau A2 hebt.

Organisator: Stichting Yasmin

Annulering: Twee weken voor aanvang kosteloos. Daarna wordt € 7,50 annuleringskosten in rekening gebracht.

Geplande activiteiten

Training Doen Brouwersgracht