Meet to Change – Zelfredzaamheid

meet to change vrouw en veiligheid

Meet to Change Zelfredzaamheid zijn wekelijkse groepsgesprekken tussen vrouwen uit verschillende culturen. Via de Meet to Change gesprekstafels krijgen vrouwen informatie over allerlei maatschappelijke onderwerpen, ontmoeten vrouwen elkaar en vergroten zij hun netwerk. Met elkaar praten stimuleert bovendien de Nederlandse taal.

Meet to Change gesprekstafels zijn onderdeel van de leerlijn Zelfredzaamheid

Op Facebook en in de agenda op deze site (of onderaan deze pagina) zie je de data en de onderwerpen van de Meet to Change bijeenkomsten op zowel de locatie Brouwersgracht 2a als Leyweg 849.

De Meet to Change Zelfredzaamheid vindt wekelijks plaats op zowel Brouwersgracht 2a als Leyweg 849. Alle bijeenkomsten zijn gratis en los van elkaar te volgen. In verband met corona maatregelen hebben we maximaal 8 plaatsen beschikbaar op Brouwersgracht en 10 op Leyweg. Wil je meepraten? Meld je dan aan.

Voorwaarden: Graag aanmelden in verband met aantal beschikbare plaatsen (8 op Brouwersgracht en 10 op Leyweg)

Organisator: Stichting Yasmin

Zelfregie – IK VIND HET MOEILIJK OM TE LEZEN EN TE SCHRIJVEN

11 september 2020
2512 ER Den haag

Zelfregie – JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN!

18 september 2020
2512 ER Den haag

Zelfregie – HOE KOM IK IN MIJN KRACHT TE STAAN?

25 september 2020