Coaching of begeleiding

Bij Stichting Yasmin kun je ondersteuning krijgen van een coach of begeleider om jouw persoonlijke doelen te bereiken.

Onze werkwijze

Maak een afspraak en kom langs bij Yasmin. We beginnen altijd met een intakegesprek van een uur, waarin we samen bespreken wat jouw vragen, wensen en toekomstige doelen zijn. We brengen alle aandachtspunten in kaart en maken samen een stappenplan. Dan bepalen we ook welke leerlijn op dat moment het beste aansluit bij jouw situatie. De coach stelt een traject voor van de juiste trainingen, activiteiten en of bijeenkomsten die passen bij jouw persoonlijke doelstellingen. Daarna heb je regelmatig een coachgesprek over de voortgang en/of over eventuele vragen die je hebt. De coach blijft je begeleiden en je bijstaan om jouw doelen en ambities te bereiken.

Leerlijnen

Stichting Yasmin werkt met leerlijnen Zelfredzaamheid, Vrouw & veiligheid en Werk & opleiding. Daardoor is er voor elke vrouw een veel beter passend traject van trainingen, activiteiten en bijeenkomsten aanbieden dat perfect aansluit op haar wensen, behoeften en omstandigheden. De coaches van Yasmin begeleiden de vrouwen daarin.

• De leerlijn Zelfredzaamheid is vooral gericht op meedoen in de Nederlandse samenleving en zeggenschap krijgen in het eigen leven.
  • Binnen de leerlijn Vrouw & veiligheid is er aandacht voor weerbaarheid, veilige relaties en zelfstandigheid van vrouwen.
  • De leerlijn Werk & opleiding begeleidt vrouwen naar economische zelfstandigheid door een opleidingen en/of door werk.

Afspraak maken?

Wil je weten wat Yasmin voor jou kan betekenen? Bel Yasmin voor een afspraak met één van onze coaches op 070 – 3631538. Je kunt ook onderstaand formulier invullen, dan nemen wij contact met jou op voor een afspraak.

Afspraak maken