Kies jouw stap

Vrouwen volgde een opleiding bij ons in 2023
Van hen vond daarna betaald of vrijwilligerswerk
Is de gemiddelde waardering voor onze opleidingen

Economisch zelfstandig, veilig en zelfredzaam zijn. Daarbij begeleiden wij vrouwen stap voor stap. Het maakt niet uit waar jij begint. Elke vrouw en elke situatie is anders. Kies zelf hoe jouw eerste stap met ons eruit ziet.

Opkomen voor jezelf

Wie bepaalt wat jij doet? Soms focussen we als vrouw teveel op de ander. Ontdek wat jij zelf wil. En leer de taal zodat je met zelfvertrouwen praat en nieuwe contacten legt.

Veilige relatie

Thuis is jouw stabiele basis. Voelt het daar niet veilig? Leer onveilige situaties herkennen. En ontdek wat jij er zelf tegen kunt doen.

Naar betaald werk

Wil jij jezelf onderhouden met een eigen salaris? Dan heb je een baan nodig. Of misschien eerst een opleiding. Hoe pak je dat aan?

”Ik sta nu veel positiever in het leven en heb meer zelfvertrouwen.”

Latifa
Deelnemer Traject Zelfredzaamheid

Word vrijwilliger

Wil jij impact maken?

Om Yasmin goed te laten draaien zijn alle (vrouwen) handen welkom.

Maak je sterk voor vrouwen

Hoe zou het zijn als je met jouw talenten niet alleen jezelf, maar ook andere vrouwen helpt zich te ontwikkelen? Wil jij een zinvolle bijdrage leveren aan de maatschappij, kom dan helpen om onze missie waar te maken. We zoeken vrijwilligers voor verschillende rollen, waaronder taaltrainers.

Maak het verschil met een donatie

Bekijk hoe we met jouw steun vrouwen vooruit helpen.