Trainingen en Activiteiten

1. Nieuw in Nederland – taallessen
    De Nederlandse taal is erg belangrijk om je thuis te voelen in Nederland en in Den Haag. Het helpt je contact te krijgen met anderen en het bevordert je mogelijkheden naar onderwijs en werk. Bij Stichting Yasmin kun je de Nederlands taal leren. Onze groepen zijn relatief klein, waardoor we iedereen aandacht kunnen geven. Dat helpt om de taal optimaal te leren. Stichting Yasmin verzorgt taallessen A1, A2, B1 en B1 plus en inburgeringsexamen.
  2. Elkaar leren kennen – bijeenkomsten en activiteiten
    Stichting Yasmin organiseert wekelijkse activiteiten en bijeenkomsten om vrouwen uit hun isolement te halen, de Nederlandse taal te verbeteren of om bewustwording te stimuleren. Stichting Yasmin organiseert Meet to Change bijeenkomsten, cursussen, multicultureel koken, praatgroep, spreekuur wijkagent, voorlichting en andere bijeenkomsten.
  3. Jezelf versterken – trainingen
    Stichting Yasmin heeft haar eigen trainingen SterkDoen en Werk. Deze zijn gericht op persoonlijke ontwikkeling en helpen je op weg naar een actieve rol in de samenleving. Of dat nou een opleiding is, vrijwilligerswerk of betaald werk. De trainingen Sterk, Doen en Werk helpen je bewust te worden van je talenten, deze te ontwikkelen en in te zetten.

Niveau: