Stichting Yasmin wenst iedereen een heel gelukkig, gezond en succesvol 2018!

We beginnen het jaar met een frisse, nieuwe website met veel informatie over Stichting Yasmin en de activiteiten, trainingen en bijeenkomsten die wij organiseren. In de agenda kun je nu veel overzichtelijker zien wanneer alle activiteiten plaatsvinden. En wil je weten wie zich allemaal inzetten voor Stichting Yasmin? Kijk dan eens op de pagina Vrijwilligers. Nog niet iedereen is opgenomen, maar dat volgt in de komende periode. Verder hebben wij Yasmin’s marktplaats opgericht. Hier vind je alle diensten die onze vrijwilligers zelf aanbieden, veelal aan de Brouwersgracht.

Natuurlijk staan wij ook dit jaar weer voor je klaar met onze trainingen, bijeenkomsten en activiteiten. We helpen je graag je eigen talenten te ontdekken, zodat je deze kunt inzetten voor de Haagse maatschappij. Of je nou een opleiding wilt beginnen, of aan de slag wilt als vrijwilliger of zoek gaat naar betaald werk. Haagse kracht is Vrouwenkracht!

Vanaf  maandag 8 januari 2018 beginnen onze activiteiten, bijeenkomsten en trainingen weer. Kijk in agenda voor de juiste data en activiteiten.