Stichting Yasmin krijgt PvdA-delegatie op bezoek

Vandaag, op Internationale Vrouwendag, heeft Stichting Yasmin een delegatie van (toekomstige) Haagse PvdA-raadsleden en PvdA-europarlementariërs ontvangen. Onder genot van een kopje thee en huisgemaakte lekkernijen kreeg de delegatie van de vrouwen te horen wat Stichting Yasmin voor hen betekent. Op de vraag wat Stichting Yasmin nodig heeft om nog meer vrouwen naar opleiding en werk te kunnen leiden, antwoordden de vrouwen: ‘Met extra middelen zouden wij meer professionele ondersteuning kunnen inzetten en een tweede locatie kunnen realiseren. Zo kunnen wij de vrouwen in de Haagse wijken nog beter bereiken. Verder hebben wij meer leer/werkplekken nodig om meer vrouwen duurzaam uit te laten stromen naar werk. Mooie voorbeelden zijn Kookcooperatie Taboulé en Wijkleerbedrijf Zorg Schilderswijk’.

Hartelijk dank Agnes Jongerius, Mikal Tseggai, Kati Piri, Janneke Holman, Emma Groenendijk, Stefanie de Ruiter en Lilith Arinck voor jullie bezoek.