Stem op Stichting Yasmin!

Stem op Stichting Yasmin en help ons een tweede locatie te openen voor de vrouwen in Escamp en omgeving!

Ga naar Help Nederland vooruit en stem!

Hoe kan ik stemmen?

1. Ga naar www.helpnederlandvooruit.nl/doel/stichting-yasmin
  2. Stem met je e-mail adres, je krijgt een e-mail toegestuurd
  3. Bevestig je stem via de e-mail die je krijgt

Je hebt gestemd! Dank je wel!

Vrouwen hebben recht op een goede en zelfstandige positie in de samenleving. Vrouwen zonder werk zijn financieel kwetsbaar. Stichting Yasmin maakt vrouwen hiervan bewust en helpt hen hun eigen kracht en talent te vinden en ontwikkelen, op weg naar economische zelfstandigheid.

Al sinds 1982 is Stichting Yasmin een vaste waarde aan de Brouwersgracht in Den Haag. Eerst als ontmoetingscentrum voor migrantenvrouwen en tegenwoordig als participatiecentrum voor alle Haagse vrouwen. Vrouwen kunnen bij Stichting Yasmin terecht voor trainingen, coaching, activiteiten en voorlichting.

Uit ervaring weten wij dat het belangrijk is om goed bereikbaar te zijn. Voor veel vrouwen buiten het centrum en de Schilderswijk is onze locatie aan de Brouwersgracht te ver weg. Daarom willen wij graag een tweede locatie openen in Escamp. Hier wonen veel van ‘onze’ vrouwen. Hier kunnen wij vrouwen voorlichting geven, begeleiden en trainen. Hier kunnen vrouwen meedoen aan activiteiten. Stichting Yasmin werkt zo in de buurt aan sterke, zelfstandige vrouwen.

Haagse kracht is vrouwenkracht. Help ons die tweede locatie mogelijk te maken en zo nog meer vrouwen te bereiken. Kortom, stem op Stichting Yasmin!