Meet to change op vrijdag – In gesprek met de gemeenteraad

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Stichting Yasmin heeft rolmodellen uit de Haagse politiek uitgenodigd. Waarom zijn zij in de politiek gegaan? Wat vinden zij belangrijk? En wat willen zij bereiken? Allemaal vragen die we aan de rolmodellen kunnen voorleggen.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. We nodigen deskundigen uit die met ons in gesprek gaan. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Het thema van deze serie Meet to Change op vrijdag is POLITIEK; De politiek besluit, maar jij bepaalt wie er in de politiek komt!
De bijeenkomsten zijn op vrijdag 9, 16 en 23 februari 2018, van 9.15 – 11.30 uur bij Stichting Yasmin op de Brouwersgracht 2A.

Startdatum: 23 februari 2018

Aanvang: 9.15 - 11.30 uur