Het grote Haagse emancipatiedebat 2018

Nederland keldert naar de 32ste plaats op de wereldranglijst voor gendergelijkheid, #MeToo en de felle discussies over transgenders: Emancipatie is weer HOT nieuws! Maar staat het ook op de Haagse politieke agenda? Is het ook HOT nieuws voor de komende gemeenteraadsverkiezingen? Maken politieke partijen zich hard voor emancipatie? Op dinsdag 6 maart 2018 gaan vertegenwoordigers van Haagse politieke partijen met jou en met elkaar in debat. Dus kom en laat je stem horen!

• 16:00 – 17:00 Inloop met broodje
  • 17:00 – 17:15 Opening en uitleg door dagvoorzitter Samira Bouchibti
  • 17:15 – 17:30 Introduceren van partijen
  • 17:30 – 19:45 Debat en in gesprek met het publiek
  • 19:45 – 20:00 Humoristische afsluiting door Floortje Schoevaart

ORGANISATIE
Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door het Haagse Emancipatie Netwerk (HEN). Het HEN is opgericht om het belang van emancipatie te blijven onderstrepen en ervoor te zorgen dat dit onderwerp niet van de agenda verdwijnt. Stichting Yasmin maakt deel uit van het HEN.

MELD JE NU AAN
en stuur uiterlijk 1 maart een mail naar PEP: Wai-Kin Chung, wk.chung@pepdenhaag.nl o.v.v. ‘aanmelding Het Haagse Emancipatiedebat 2018’ met daarin jouw contact gegevens (naam, telefoon en email). Wil je deze uitnodiging mailen naar relevante relaties in jouw netwerk? Graag!

Startdatum: 6 maart 2018

Einddatum: 6 maart 2018

Aanvang: 17.00 - 20.00 uur

Adres: Spui 70, 2511 BT Den Haag, Nederland (Stadhuis Den Haag)