Training Sterk

Vind je het ook zo moeilijk om te zeggen waar je nu echt goed in bent? Wat je talenten zijn?
Je bent niet de enige. Veel mensen worstelen met die vraag. Of ze weten het ergens wel, maar zijn zich nog niet bewust van hun eigen kracht. Mensen die weten waar ze goed in zijn, presteren meestal beter in het werk of de dingen die ze doen.

Jezelf ontwikkelen gaat niet vanzelf
De stappen naar persoonlijke groei en succes zet je zelf. Met inzicht in je gedrag ga je je eigen handelen beter begrijpen en beïnvloeden. In deze training  leer jezelf goed in de spiegel te kijken en jezelf onder de loep te nemen. Want: Ouder worden gaat vanzelf, maar persoonlijke groei is een keuze.

Wil jij ontdekken waar jouw kracht en talenten liggen? Geef je op voor de Training Sterk.

Wat leer je?
De Training Sterk leert je wie je bent en waar jij goed in bent. Je leert hoe je jouw invloed kunt vergroten, maar ook hoe je kunt omgaan met teleurstellingen. Deze training maakt je meer bewust van jezelf, van je omgeving en jouw invloed hierop.

Voor wie?
Voor alle Haagse vrouwen die zich meer bewust willen worden van hun eigen kracht en die het heft in eigen hand willen nemen om persoonlijke doelen te bereiken. Wil je dat ook? Dan is deze Training Sterk iets voor jou! Het is wel belangrijk dat je minimaal taalniveau A2 hebt om de training te kunnen volgen.

Hoe en wanneer?
De Training Sterk wordt gegeven in een groep van 12 tot 14 deelnemers. Gedurende 6 weken kom je 2 ochtenden per week bij elkaar.

Reacties van deelnemers

• ‘Ik durf mijn grenzen nu aan te geven’
  • ‘Kennis en inzicht in mezelf, waar ik zeker nog op terug zal kijken’
  • ‘Open staan is waardevol en kwetsbaar zijn is niet erg. Ik heb nu een positieve prikkel gekregen om meer te willen werken aan mezelf’
  • ‘Meer vertrouwen in mijn kunnen, meer bewustzijn, zin om mijn nieuwe dingen aan te pakken’
  • ‘Meer kennis over mijn eigenschappen en kwaliteiten’.

Training Sterk, Doen en Werk
De Training Sterk maakt onderdeel uit van de serie STERK – DOEN – WERK. Deze trainingen zijn gericht op je persoonlijke ontwikkeling en helpen je op weg naar een actieve rol in de samenleving. Of dat nou een opleiding is, vrijwilligerswerk of werk. De trainingen Sterk, Doen en Werk helpen je bewust te worden van je talenten, deze te ontwikkelen en in te zetten. Elk van de trainingen richt zich op een ander aspect:

• Training Sterk: bewustwording eigen kracht en talenten. Waar ben je goed in?
  • Training Doen: persoonlijke doelen omzetten in een concreet actieplan, zodat je doorpakt en echt werkt aan je doel.
  • Training Werk: handvatten om je te kunnen profileren op de arbeidsmarkt.

De trainingen Sterk, Doen en Werk zijn ontwikkeld door een NOBTRA gecertificeerde trainer. Je kunt een enkele training volgen of alle drie.

Duur: 6 weken, 2 ochtenden per week. Tijdens schoolvakanties geen training.

Kosten: € 30,--

Voorwaarden: Training gaat door bij minimaal 12 deelnemers.

Vooropleiding: Geen. Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent en dat je minimaal taalniveau A2 hebt.

Organisator: Stichting Yasmin

Annulering: Twee weken voor aanvang kosteloos. Daarna wordt € 15,- annuleringskosten in rekening gebracht.

Bel voor nieuwe data met Stichting Yasmin, 070 363 1538.