Meet to Change op vrijdag – Zorg goed voor jezelf en elkaar

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. We nodigen deskundigen uit die met ons in gesprek gaan. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Het thema van deze serie Meet to Change op vrijdag is ZORG GOED VOOR JEZELF EN ELKAAR. De bijeenkomsten zijn elke vrijdag van 12 januari tot en met 2 februari 2018.

Zorg voor jezelf of voor anderen wordt steeds belangrijker. We krijgen met meer drukte om ons heen te maken en ervaren meer stress. Hoe zorg je ervoor dat dan wel de nodige ontspanning krijgt? We gaan het hebben over mantelzorg. Wat is het? En hoe zorg je ervoor dat je als mantelzorger niet overbelast raakt? Er is een bijeenkomst over het donorschap. Er zijn veranderingen in wetgeving waardoor in feite iedereen donor is, tenzij je aangeeft dat je echt niet wilt. Wat betekent donorschap en hoe belangrijk is het? De laatste bijeenkomst staat in het teken van zorg voor je ouders als zij oud zijn, of de zorg voor jezelf bij ziekte of als je zelf oud bent.

Duur: 1 ochtend per week. Tijdens schoolvakanties geen bijeenkomst.

Kosten: Gratis

Vooropleiding: Geen. Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent en dat je minimaal taalniveau A2 hebt

Adres: Brouwersgracht 2A, Den Haag, Nederland

Organisator: Stichting Yasmin

Annulering: nvt

Bel voor nieuwe data met Stichting Yasmin, 070 363 1538.