Meet to Change op vrijdag – De Kracht van de Vrouw

Op 8 maart is het weer Internationale Vrouwendag (in Den Haag vieren we dat op 11 maart in World Forum Den Haag). Het thema van onze Meet to Change op vrijdag is dan ook De Kracht van de Vrouw.

In drie bijeenkomsten staan we stil bij de ontwikkeling van emancipatie van vroeger tot nu, wat het betekent om vrouw te zijn in combinatie met je gezin, werk en omgeving en hebben we rolmodellen uitgenodigd die vertellen hoe zij hun werk en hun eigen bedrijf hebben georganiseerd.

Stichting Yasmin organiseert wekelijkse groepsgesprekken (Meet to Change bijeenkomsten) over onderwerpen die aansluiten bij actuele thema’s in de Nederlandse samenleving en de emancipatie van vrouwen. Met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen staan centraal. We nodigen deskundigen uit die met ons in gesprek gaan. Je kunt je vragen stellen en advies krijgen.

Het thema van deze serie Meet to Change op vrijdag is De Kracht van de Vrouw. De bijeenkomsten zijn elke vrijdag van 9 tot en met 23 maart 2018 – 9.15 – 11.30 uur.

Duur: 1 ochtend per week. Tijdens schoolvakanties geen bijeenkomst.

Kosten: Gratis

Vooropleiding: Geen. Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent en dat je minimaal taalniveau A2 hebt

Adres: Brouwersgracht 2A, Den Haag, Nederland

Organisator: Stichting Yasmin

Annulering: nvt

Bel voor nieuwe data met Stichting Yasmin, 070 363 1538.