Examentraining Inburgering

Ben je van plan om binnenkort het Inburgeringsexamen te doen? Stichting Yasmin organiseert de examentraining Inburgering om je voor te bereiden op het examen.

Als je in Nederland komt wonen moet je volgens de wet inburgeren. Tenminste, als je uit een land komt dat geen onderdeel is van de Europese Unie. Inburgeren betekent dat je Nederland beter leert kennen en beter kunt participeren in de samenleving. Je leert de taal, maar ook de normen en waarden in Nederland.

Je oefent alle onderdelen van het examen zodat je meer kans hebt en meer zelfvertrouwen krijgt om het examen te halen. Het Inburgeringsexamen bestaat uit 6 delen: lezen, schrijven, spreken en luisteren van de Nederlandse taal op A2 niveau, kennis van de Nederlandse maatschappij en oriëntatie op de Nederlandse arbeidsmarkt. Op elk van deze 6 onderdelen wordt de cursist grondig voorbereid. Je maakt kennis met de vele manieren, waarop de Nederlandse samenleving is georganiseerd. Nederlandse instellingen, gewoontes en het gedrag van de Nederlanders worden besproken. En er wordt aandacht besteed aan de Nederlandse arbeidsmarkt.

Stichting Yasmin organiseert wekelijks de examentraining Inburgering op vrijdag van 9.00 – 11.00 uur.

Duur: Wekelijks 2 uur

Aanvang: Vrijdag 9.00 - 11.00 uur

Bel voor nieuwe data met Stichting Yasmin, 070 363 1538.